Belliure Endurance Ketch med 12 m. i längd och ett djupgående på 1,70m. Den har en kontinuerlig köl som ger enkel hantering för att följa en given kurs, med ett bogdäck som är helt klart och rymligt, det är det perfekta området att vila när båten ankrar eller seglar. Det finns 25 € extra för när fler än 10 passagerare går ombord. Hela interiören är en kedja av detaljer i skåp och god designsmak. Under huvudhytten finns motor och tankar, vilket ...
Belliure Endurance Ketch med 12 m. i längd och ett djupgående på 1,70m. Den har en kontinuerlig köl som ger enkel hantering för att följa en given kurs, med ett bogdäck som är helt klart och rymligt, det är det perfekta området att vila när båten ankrar eller seglar. Det finns 25 € extra för när fler än 10 passagerare går ombord. Hela interiören är en kedja av detaljer i skåp och god designsmak. Under huvudhytten finns motor och tankar, vilket ger stabilitet till det väl studerade skrovet. Autopilot med fjärrkontroll, bogpropeller, radar, 3D-sond, MOB säkerhetsutrustning, radiofyr, räddningsflotte, VHF ICOM med inspelning, zonfusionsradio, WIFI, 220hk vindturbingenerator, luftkonditionering, värme och mycket mer ... komplettera utrustningen i denna klassiska pärla.
Belliure Endurance Ketch con 12 m. de eslora y un calado de 1,70m. Dispone de una quilla corrida que proporciona facilidad en el manejo para seguir un rumbo determinado, con una cubierta de proa que está totalmente despejada y amplia es la zona perfecta para estar descansando cuando el barco fondea o esta navegando. Hay un extra de 25€ para cuando embarquen más de 10 pasajeros. Todo el interior es una cadena de detalles en ebanistería y buen ...
Belliure Endurance Ketch con 12 m. de eslora y un calado de 1,70m. Dispone de una quilla corrida que proporciona facilidad en el manejo para seguir un rumbo determinado, con una cubierta de proa que está totalmente despejada y amplia es la zona perfecta para estar descansando cuando el barco fondea o esta navegando. Hay un extra de 25€ para cuando embarquen más de 10 pasajeros. Todo el interior es una cadena de detalles en ebanistería y buen gusto en el diseño. Bajo la cabina principal se encuentra el motor y depósitos, con lo que añade estabilidad al bien estudiado casco. Piloto automático con mando a distancia, hélice de proa, radar, sonda 3D, equipo de seguridad MOB, radiobaliza, balsa salvamento, VHF ICOM con grabación, radio fusión por zonas, WIFI, generador 220cv aerogenerador, aire acondicionado, calefacción y un largo etc...complementan el equipamiento de esta joya clásica.
Äkta recensioner - sorterade från nyast till äldst