Itama 38, en italiensk klassiker designad av ingenjören och grundaren 1969, Amati har skrivit historien om italienska öppna båtar över hela världen i över fyrtio år. Han satte sig för att bygga en ny generation av exceptionella högpresterande motorbåtar med tidlös stil. "Älskade" stavas baklänges. Om du vill ha en klassisk no-nonsense design som inte är mycket att titta på då Itama'38. Vår Itama är utan tvekan klassikernas klassiker, med den senaste ...
Itama 38, en italiensk klassiker designad av ingenjören och grundaren 1969, Amati har skrivit historien om italienska öppna båtar över hela världen i över fyrtio år. Han satte sig för att bygga en ny generation av exceptionella högpresterande motorbåtar med tidlös stil. "Älskade" stavas baklänges. Om du vill ha en klassisk no-nonsense design som inte är mycket att titta på då Itama'38. Vår Itama är utan tvekan klassikernas klassiker, med den senaste ombyggnaden och förbättringar gjorda av våra ingenjörer. Jämfört med andra tidigare 38 modeller är vår Itama utrustad med 2 nya generationens motorer. Iveco FPT NEF400 erbjuder avancerad dieselteknik och garanterar utmärkt prestanda med en maxhastighet på 34 knop, begränsad vikt och totala dimensioner. vibrationer. , Med tanke på badrummet och våtstången omedelbart bakom den. Itama för en bekväm dagskryssning. Det har varit lika rent och oförändrat som det har varit sedan 1980. Det är en legendarisk ren linje.
Itama 38, un classico italiano progettato dall'ingegnere e fondatore nel 1969, Amati ha scritto la storia delle barche aperte italiane in tutto il mondo da oltre quarant'anni. Ha iniziato a costruire una nuova generazione di eccezionali motoscafi ad alte prestazioni con uno stile senza tempo. "Amati" scritto all'indietro. Se vuoi un classico design senza fronzoli, non è molto da guardare allora Itama'38. Il nostro Itama è senza dubbio il classico ...
Itama 38, un classico italiano progettato dall'ingegnere e fondatore nel 1969, Amati ha scritto la storia delle barche aperte italiane in tutto il mondo da oltre quarant'anni. Ha iniziato a costruire una nuova generazione di eccezionali motoscafi ad alte prestazioni con uno stile senza tempo. "Amati" scritto all'indietro. Se vuoi un classico design senza fronzoli, non è molto da guardare allora Itama'38. Il nostro Itama è senza dubbio il classico dei classici, con l'ultimo refitting e i miglioramenti apportati dai nostri ingegneri. Rispetto ad altri precedenti 38 modelli, il nostro Itama è equipaggiato con 2 motori di nuova generazione. Iveco FPT NEF400 offre tecnologia diesel avanzata e garantisce prestazioni eccellenti con una velocità massima di 34 nodi, peso limitato e dimensioni di ingombro. vibrazioni. , In vista del bagno, e del wetbar subito dietro. Itama per una comoda crociera giornaliera. È stato pulito e invariato come lo è stato dal 1980. È una leggendaria linea pulita.