Itama 38, en italiensk klassiker designad av ingenjören och grundaren 1969 Amati har skrivit historien om de italienska öppna båtarna runt om i världen i över fyrtio år. Han började bygga en ny generation av exceptionellt högpresterande motorbåtar med en tidlös stil. "Amati" skrivet baklänges. Om du vill ha en klassisk design utan krusiduller är den inte mycket snygg än Itama'38. Vår Itama är utan tvekan klassikernas klassiker, med den sista ombyggnaden ...
Itama 38, en italiensk klassiker designad av ingenjören och grundaren 1969 Amati har skrivit historien om de italienska öppna båtarna runt om i världen i över fyrtio år. Han började bygga en ny generation av exceptionellt högpresterande motorbåtar med en tidlös stil. "Amati" skrivet baklänges. Om du vill ha en klassisk design utan krusiduller är den inte mycket snygg än Itama'38. Vår Itama är utan tvekan klassikernas klassiker, med den sista ombyggnaden och de förbättringar som gjorts av våra ingenjörer. Jämfört med andra tidigare 38 modeller är vår Itama utrustad med 2 nya generationens motorer. Iveco FPT NEF400 erbjuder avancerad dieselteknik och garanterar utmärkt prestanda med maximal hastighet på 34 knop, begränsad vikt och totala dimensioner. vibrationer. , Med sikte på badrummet och till våtbaren precis bakom den. Itama för en bekväm daglig kryssning. Det har varit rent och oförändrat som det har varit sedan 1980. Det är en legendarisk rena linjer.
Itama 38, un classico italiano progettato dall'Ingegnere e fondatore nel 1969 Amati ha scritto la storia delle imbarcazioni aperte italiane in tutto il mondo per oltre quarant'anni. Ha iniziato a costruire una nuova generazione di eccezionali motoscafi ad alte prestazioni con uno stile senza tempo. "Amati" scritto al contrario. Se vuoi un design classico senza fronzoli, non c'è molto che cerchi allora Itama'38. Il nostro Itama è senza dubbio il classico ...
Itama 38, un classico italiano progettato dall'Ingegnere e fondatore nel 1969 Amati ha scritto la storia delle imbarcazioni aperte italiane in tutto il mondo per oltre quarant'anni. Ha iniziato a costruire una nuova generazione di eccezionali motoscafi ad alte prestazioni con uno stile senza tempo. "Amati" scritto al contrario. Se vuoi un design classico senza fronzoli, non c'è molto che cerchi allora Itama'38. Il nostro Itama è senza dubbio il classico dei classici, con l'ultimo refitting e i miglioramenti apportati dai nostri ingegneri. Rispetto agli altri precedenti modelli 38, il nostro Itama è dotato di 2 motori di nuova generazione. Iveco FPT NEF400 che offrono tecnologia diesel avanzata e garantiscono prestazioni eccellenti con velocità massima di 34 nodi, peso e ingombri limitati. vibrazioni. , Con vista sul bagno e sul mobile bar appena dietro. Itama per una comoda crociera giornaliera. È stato pulito e invariato come lo è stato dal 1980. È una leggendaria linea pulita.